Frank_logo_small

Starcom Melbourne gana la cuenta de Frank Health Insurance

Frank Health Insurance logo. © Frank Health Insurance.

29/11/2010

Esta cuenta local es la última adjudicación conseguida por el Grupo, que ya había ganado en USA nuevas cuentas por un valor total de $600 millones durante este mismo mes de noviembre. Buen mes para la red de agencias de medios del Grupo Publicis.
Frank, nueva compañía aseguradora australiana de salud, de carácter privado y de low cost, retiró su cuenta de medios de Carat para entregarla a Starcom. La inversión en medios se focaliza en los espacios publicitarios del metro de Melbourne. Aun cuando el monto presupuetario de medios no ha sido revelado, se calcula que supera los siete dígitos.

La tarea de de Starcom se concentrará en asegurar que la oferta de Frank llega, y es comprendida, por una amplia base potencial de clientela tanto de nuevos usuarios de seguro de salud como de insatisfechos con su aseguradora actual.

Best Buy y Darden, en USA
Best Buy y Darden son las dos cuentas conseguidas en USA por Starcom. La de Best Buy dispone de un presupuesto de $300 millones. La de Darden se sitúa alrededor de es misma cantidad.

El presupuesto de medios de Best Buy estaba dividido entre Starcom, que se ocupaba de la gestión de la compra de medios, y Crispin Porter & Bogusky, que manejaba la planificación. Por su parte, Zazorfish y Tapestri, dos agencias de Vivaki, también han sido agraciadas con participación en el presupuesto. Mientras la primera va a tener a su cargo la planificación y compra de medios digitales, Tapestri se centrará en la planificación y compra de medios multiculturales.

Finalmente el presupuesto de medios de los restaurantes Darden, de aproximadamente otros $300 millones, incluye los medios de las cadenas Red Lobster, Olive Garden y LongHorn Steakhouse.

77 thoughts on “Starcom Melbourne gana la cuenta de Frank Health Insurance

  1. I just cant stop reading this. Its so cool, so full of information that I just didnt know. Im glad to see that people are actually writing about this issue in such a smart way, showing us all different sides to it. Youre a great blogger. Please keep it up. I cant wait to read whats next.

  2. I was just going through your site it is extremely well crafted, What i’m searching on the internet trying to find out the correct way to start this blog thing and your website happens to be really high quality.

  3. I am not a person who is easily delighted but I have to say your work blew me away. So much ideas and relevant detaisl that you put into it made me see your point of view. Thanks for communicating your reasonable inputs.

  4. Pretty insightful post. Never thought that it was this simple after all. I had spent a good deal of my time looking for someone to explain this subject clearly and you’re the only one that ever did that. Kudos to you! Keep it up

  5. I was just going through your site it is extremely well crafted, What i’m searching on the internet trying to find out the correct way to start this blog thing and your website happens to be really high quality.

  6. Amazing, totally awesome. I am just getting into writing articles myself, nothing remotely close to your writing potential (ha!) but I’d love for you to take my stuff someday!

  7. This is the coolest website and stories that i have ever read…its useful for me as im a lecturer and always motivate my students with these publised stories…thank you …and waiting for plenty more…

  8. I’ve turn out to be a devoted admirer of the website for some time but not actually supplied just one thing back, I hope to alter that within the future with more conversation.Thanks for another new addition to the internet website.

  9. I dont know what to say. It is undoubtedly one of many superior blogs Ive understand. Youre so insightful, have much genuine stuff to bring towards table. I wish that far more persons study this and get what I got from it: chills. Good career and fantastic blog. I cant wait to study more, retain them comin!

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos necesarios están marcados *